Klachten

Ben je niet tevreden of heb je een klacht over bestelling, bepaald product of service? Dan kun je altijd contact met ons opnemen, wij zullen jouw klacht binnen 24 uur in behandeling nemen. Neem ook is een kijkje op onze veelgestelde vragen pagina, mischien staat jouw vraag er tussen.

Je kan een klacht indienen via onze contactmogelijkheden of via de post.

Contactgegevens PleasureToys.nl:

PleasureToys.nl

tav Klachtafhandeling

Schoonzichtlaan 146

2015 CV, Haarlem

Europees ODR-platform

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@pleasuretoys.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via deze link. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden via deze link. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Terug naar de vorige pagina

Klachten